بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

بسیاری از هتل‌های خوب ایران در شهرهای توریستی‌ای مثل اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد یا کیش هستند تا پاسخگوی نیاز گردشگران به مکانی برای اسکان طی سفرشان باشند. از سویی تعداد زیادی از بهترین هتل‌های ایران در شهر تهران واقع شده‌اند، چرا که این شهر گذشته از این‌که خود شهری توریستی و مبدأ بسیاری از گردشگران خارجی برای سفر به سایر شهرهای ایران است، مرکز بسیاری از ادارات دولتی، بیمارستان‌های مجهز، نمایشگاه‌های بین‌المللی و مواردی از این دست است که علت سفر بسیاری از مسافران از سایر شهرها و همچنین دیگر کشورها به این تهران هستند. در این نوشتار به معرفی بهترین هتل‌های ایران در تهران و سایر شهرهای توریستی ایران خواهیم پرداخت.

بهترین هتل‌های ایران

1- هتل اسپیناس‌پالاس تهران

هتل پنج‌ستاره‌ی اسپیناس‌پالاس هتلی از مجموعه‌هتل‌های اسپیناس تهران است که در بیشتر فهرست‌های بهترین هتل‌های ایران در رتبه‌ی اول قرار می‌گیرد. این هتل بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل در تهران است و عموماً مهمانان خارجی در آن اقامت می‌کنند. این هتل در شمال‌غربی تهران و ارتفاعات نسبتاً خوش‌آب‌وهوای سعادت‌آباد واقع شده و بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌های آن چشم‌اندازی بسیار زیبا به شهر تهران دارند.
هتل اسپیناس پالاس تهران علاوه بر حدود 400 اتاق و سوئیت بسیار مجلل از قسمت‌های دیگری مانند رستوران‌های متعدد با منوهای ایرانی و بین‌المللی، سالن برگزاری همایش، سالن نمایش، باشگاه ورزشی، کافی‌شاپ، فروشگاه‌، سالن اسپا و آرایش، سالن تنیس و مرکز سلامت هم برخوردار است. ترانسفر فرودگاهی 24 ساعته، صندوق امانات، سرو 24 ساعته‌ی غذا در اتاق‌ها، پرسنل مسلط به چندزبان و ارائه‌ی خدمات ترجمه از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.
آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان 33، شماره 21

هتل اسپیناس‌پالاس تهران

2- هتل درویشی مشهد

هتل پنج‌ستاره‌ی درویشی مشهد یکی از بهترین هتل‌های ایران و از پرطرفدارترین هتل‌های این شهر است. امکانات بسیار خوب و فاصله‌ی بسیار کم هتل درویشی مشهد به حرم امام رضا باعث شده‌اند بسیاری از مسافرانی که به‌قصد زیارت به این شهر سفر می‌کنند در این هتل اقامت کنند. 
هتل درویشی مشهد 20 طبقه و 223 اتاق دارد که بنا به نیاز و بودجه‌ی مسافران به اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات مختلف دسته‌بندی شده‌اند. رستوران‌های مختلف با منوی ایرانی و بین‌المللی، روف‌گاردن، ترانسفر فرودگاه و راه‌آهن، ترانسفر رفت‌وبرگشت به حرم، کافی‌شاپ، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مجموعه‌ی تفریحی آبی، حمام ترکی، سونا، استخر و جکوزی از جمله خدمات این هتل هستند.
آدرس هتل درویشی مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

هتل درویشی مشهد

3- هتل شهریار تبریز

هتل پنج‌ستاره‌ی شهریار تبریز هم یکی از بهترین هتل‌های ایران است و با توجه به موقعیت مکانی خوب و امکانات قابل‌قبول خود موردتوجه بسیاری از مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند قرار می‌گیرد. این هتل 10 طبقه و 202 اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن‌ها مجهز به مدرن‌ترین امکانات موردنیاز مسافران هستند. 
رستوران با منوی غذایی ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، سالن نمایش، سالن کنفرانس، سالن ورزشی مجزا برای خانم‌ها و آقایان، فروشگاه، خدمات خشک‌شویی، و پارکینگ، سونا، استخر و جکوزی ویژه‌ی مهمانان هتل و خدمات ویژه‌ی معلولین از جمله امکانات هتل شهریار تبریز هستند. 
آدرس هتل شهریار تبریز: تبریز، ابتدای بلوار ائل گلی

هتل شهریار تبریز

4- هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از تاریخی‌ترین هتل‌های ایران و درعین‌حال از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین‌ هتل‌های اصفهان از نظر امکانات و خدمات است. این هتل در نزدیکی مهم‌ترین جاذبه‌ی گردشگری اصفهان یعنی میدان نقش جهان واقع شده و بسیاری از گردشگرانی که به اصفهان سفر می‌کنند این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. 
هتل عباسی اصفهان 3 طبقه و 225 اتاق و سوئیت دارد و همان‌طور که گفته شد اگرچه معماری اتاق‌ها، سوئیت‌ها و محوطه‌ی آن سنتی است و حالتی شبیه به کاروانسراهای قدیمی صفوی و قاجار را دارد، امکانات تمامی آن‌ها مدرن و به‌روز است. رستوران، پارکینگ، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، سونا، استخر و جکوزی و فروشگاه از جمله امکانات این هتل هستند.
آدرس هتل عباسی اصفهان: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل عباسی اصفهان

5- هتل ترنج کیش

هتل پنج‌ستاره‌ی ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره‌ی کیش و ایران است. این هتل روی خلیج فارس بنا شده و اولین هتل روی آبی‌ست که در خاورمیانه ساخته شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به‌صورت کف‌شیشه‌ای هستند و مسافران مقیم در آن طی مدت اقامت خود در هتل چشم‌اندازی از عمق خلیج فارس دارند، چشم‌اندازی که در کمتر هتلی در سراسر جهان نظیر دارد.
گذشته از این، تراس‌ها و اتاق‌های این هتل فرصت تجربه‌ی هوایی مطبوع و تماشای مناظر زیبای طلوع و غروب خورشید در دریا را به مسافران می‌دهند. رستوران و کافی‌شاپ ساحلی، رستوران کف‌شیشه‌ای، قایق‌های چوبی، خدمات پزشک اورژانس، سالن نمایش، فروشگاه، زمین تنیس، حمام آفتاب، سالن ورزشی کف‌شیشه‌ای، ایرهاکی، بیلیارد، تفریحات مخصوص کودکان، سالن اسپا و یوگا، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، صبحانه بوفه و بسیاری موارد دیگر از جمله امکانات و خدمات هتل ترنج کیش هستند.
آدرس هتل ترنج کیش: کیش، جاده‌ی جهان، بعد از میدان جاسک

هتل ترنج کیش

6- هتل بزرگ شیراز

هتل پنج‌ستاره‌ی بزرگ شیراز که با نام هتل دروازه‌قرآن هم شناخته می‌شود، یکی از هتل‌های مجهز و مجلل شیراز است. این هتل 14 طبقه، 158 اتاق و سوئیت دارد که همگی دارای امکانات کامل هستند. رستوران، استخر، سونا و جکوزی، فروشگاه، اینترنت، رستوران گردان و کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و پارکینگ از جمله امکانات هتل بزرگ شیراز هستند.
آدرس هتل بزرگ شیراز: شیراز، دروازه قرآن

هتل بزرگ شیراز

7- هتل کادوس رشت

هتل پنج‌ستاره‌ی کادوس رشت که با نام گراند هتل هم شناخته می‌شود، از مجلل‌ترین هتل‌هایی‌ست که مسافرانی که به شمال کشور سفر می‌کنند می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. این هتل 4 طبقه و 96 اتاق و سوئیت کاملاً مجهز و مدرن دارد و در آن تمامی امکانات رفاهی برای پذیرایی هرچه‌بهتر از مهمانان درنظر گرفته شده‌اند. 
رستوران‌های مختلف با غذاهای محلی، ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، زمین تنیس، استخر روباز مخصوص آقایان، فروشگاه، اینترنت و پارکینگ از جمله خدمات هتل کادوس رشت هستند.
آدرس هتل کادوس رشت: رشت، بلوار آزادی، منظریه

هتل کادوس رشت

8- هتل نووتل تهران

هتل پنج‌ستاره‌ی نووتل تهران در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد و به‌همین علت برای افرادی که برای انجام کارهای اداری یا شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی به تهران سفر می‌کنند اقامت‌گاه مناسبی‌ست. 
این هتل یکی از هتل‌های مجلل و لوکس تهران است و بیشتر مهمانان آن را مسافران خارجی تشکیل می‌دهند. هتل فرودگاه نووتل تهران 296 اتاق با ابعاد و امکانات مختلف دارد که همگی شامل تمامی امکانات یک اتاق مجهز در یک هتل لوکس هستند. اینترنت پرسرعت، رستوران با غذاهای ایرانی با بین‌المللی، سالن ورزشی، سالن اسپا و آرایش، استخر، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، خشکشویی و پارکینگ از جمله امکانات هتل نووتل تهران هستند.
آدرس هتل نووتل تهران: کیلومتر 30 اتوبان تهران – قم، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

هتل نووتل تهران

9- هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پنج‌ستاره‌ی پارسیان آزادی تهران که با نام هتل هایت هم شناخته می‌شود، یکی دیگر از بهترین هتل‌های ایران است. این هتل 26 طبقه و 475 اتاق و سوئیت دارد که بسیاری از آن‌ها چشم‌انداز زیبایی به کوه‌های البرز دارند. رستوران‌های مختلف با منوی ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، فروشگاه، خشکشویی، پارکینگ، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، سیستم تهویه‌ی مطبوع و ماساژ و اسپا از جمله امکانات این هتل هستند. 
آدرس هتل پارسیان آزادی تهران: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام

هتل پارسیان آزادی تهران

10- هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پنج‌ستاره‌ی پارسیان آزادی خزر چالوس که با نام هتل هایت هم شناخته می‌شود، یکی از هتل‌های مجموعه‌ی هایت است که درحال‌حاضر به‌نام پارسیان آزادی شناخته می‌شوند. این هتل روبروی یکی از پربازدیدترین مجموعه‌های تفریحی شمال کشور یکی نمک‌آبرود قرار گرفته و چشم‌اندازی بسیار زیبا به طبیعت جنگل‌های مازندران و دریای خزر دارد. 
این هتل 5 طبقه و 164 اتاق و سوئیت دارد و ساحل اختصاصی با تفریحات مختلف آبی، سالن نمایش، سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، تفریحات و پارک مخصوص کودکان، سالن ورزشی و مسیر پیاده‌روی از جمله امکاناتی هستند که مسافران آن در اختیار دارند.
آدرس هتل پارسیان آزادی خزر چالوس: چالوس، روبروی نمک‌آبرود

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

سخن پایانی

در این نوشتار به 10 تا از بهترین هتل‌های ایران اشاره کردیم. همان‌طور که گفتیم هتل‌های مجلل و باکیفیت بسیاری در سراسر ایران ساخته شده‌اند و ما در این نوشتار سعی کردیم از هر یک از این هتل‌ها در یکی از شهرهای توریستی ایران نام ببریم.

هم‌چنین اگر کسب‌وکاری دارید که مرتبط با حوزه هتلداری می‌باشد و یا در حوزه تور و گردشگری فعالیت دارید و یا هر نوع کسب و کار دیگری دارید که نیاز به تبلیغات در فضای مجازی دارد، می‌توانید از سامانه ثبت آگهی رایگان موسوم به «راگهی» استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن دیده شوید. هم‌چنین می‌توانید اپلیکیشن راگهی را از کافه بازار و یا گوگل پلی استور نیز دریافت کنید.

منبع مطلب: پایگاه اطلاع‌رسانی خبر ببر


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها